Nu er sæsonen snart slut, og efter 3 sæsoner med corona. Har vi besluttet at klublokalerne skal have et løft / oprydning.
Til dem der gerne vil hjælpe med det, har vi besluttede at gå igang mandag den 20.6.2022 fra kl 18-21:30.
Den dag kan der ikke spilles bordtennis fra kl 18.
Vi vil gerne bestille lidt smørebrød til dem som hjælper, og skulle gerne være minimum 8 personer gerne flere.
Vi planlægger følgende opgaver i Klublokalet:
Oprydning i klublokalet.
Opsætning af opslagstavler. Er der nogle der har nogle magneter? som de vil give til klubben
Støvsugning.
Samling af 2 skabe til div ting. Er der nogle der har 2 ens skabe ca 1,5m i højden og 60cm i bredden? Som kan gives til klubben.
Evt. Hylde op ved barstole.
Formand eller andre i bestyrelsen, sortere gamle ringbind med mere i reolen.
Vi planlægger følgende opgaver i bordtennislokalet:
Oprydning af borde og robotter med mere.
Store net, der laves forsøg med stribes/kroge.
Små net hæves lidt ca. 4 til 10 cm og fastgøres i den ene ende/side. Hvordan det fastgøres, må opfindes.
3 små bander er under udførelses. Til bord 1 ,2 og 3.
Bander monteres på væggen et sted.
Ny hylde til sportstasker monteres.
Målsætningen er at nå det vi kan og håber på at blive færdige ellers tager vi de punkter vi ikke når i den nye sæson.
Tilmelding senest den 15.6.2022 til Michael Henriksen på mail. mh200479@hotmail.com
Forsalg til andre ting modtages gerne også på mailen.
Mvh Michael H og Thomas fra Velfærdsudvalget.