Vi starter træningen efter sommerferien tirsdag d. 20/8 kl. 16:30 – 18:30. Herefter er vil træningen for ungdom være tirsdage og torsdage kl. 16:30 – 18:30

Vi starter træningen efter sommerferien tirsdag d. 20/8 kl. 16:30 – 18:30. Herefter er vil træningen for ungdom være tirsdage og torsdage kl. 16:30 – 18:30

Træningsøvelser fra DBTU
Sommerlejren er omtalt i Furesø avis – tryk på nedenstående link og læs artiklen https://sn.dk/Furesoe-Avis/Ungdomsspillere-kom-paa-sund-bordtennislejr-i-Farum/artikel/1338000
Kære alle En enig bestyrelse har her til aften besluttet, at vi igen kan spille bordtennis i Furesø BTK. Der vil dog […]
Hej med dig Furesø BTK inviterer klubbens ungdomsmedlemmer plus gæster på sommerlejr med indlagt hygge i uge 27, 2022 i Farum Arena hal […]